wtorek, 20 czerwca 2023


Kto to jest - KD Truck ?
Na zdjęciu:
Pamiątka 50 urodziny
Przystanek na, którym wsiadałem i wysiadałem z autobusu z plakatem - Tu bije moje serce
Wstęp i zakończenie filmów na You Tube
Firma w UK, w której obecnie pracuję.
Blok na mojej ulicy i szkoła podstawowa nr.11 do której chodziłem. Dzisiaj ma inną nazwę.


Kto to jest KD Truck ?




KDtruck pojawił się w internecie w roku 2011. Kierowca ciężarówki, którą jeździł po Unii Europejskiej i nagrywał filmy. Ma kanał na YT, ale od dłuższego czasu nie wrzucał nowych filmów, nie pisał nic na blogu, zniknął z Facebboka. Strony FB " Życie w trasie " juz nie ma na Facebooku. Założył forum dla początkujących kierowców, które nazwał - Młody Trucker. Forum nadal jest dostępne w sieci, choć przez jakiś czas zniknęło, bo zapomniał opłacić serwer. Serwer z plikami udało się odzyskać, ale profil na FB już nie. Kto to jest KDtruck ? Dlaczego był i w chwili, gdy kanał YT się rozrastał, forum żyło pełną parą, blog odwiedzało dużo ludzi - tak ot. poprostu znikinął ? Dlaczego ?

Kto to jest KDTruck ?
Nazywam się Krzysztof Kurowski. Ludzie w internecie poznali mnie jako KDTruck - skrót od Krzysztof Truck Driver. Tak to sobie wymyśliłem, w roku 2011, gdy zacząłem jeździć na Unii i działać w internecie. Od lat 90- tych, interesowałem się kamerami do nagrywania filmów. W tamtym czasie, były kamery VHS, które nagrywały materiał na kasety video. W 2011, gdy You Tube już działało i ludzie wrzucali swoje filmy, postanowiłem również wrzucać swoje. Nie spodziewałem się, że mój kanał zdobędzie taką popularność w tamtym czasie. Jeździłem po Unii, nagrywałem materiał można powiedzić każdego dnia i w wolnych chwilach w trasie składałem. W domu " wypalałem film - renderowałem " i wrzucałem na kanał. Tak to wyglądało. Jeździłem po Unii dwa lata i w pewnym momencie przyszdł mi do głowy pomysł pt. " A może by wyjechać do Angli ? ". Myślę, że to tak było. Możliwe, że tak poprostu zaczęliśmy rozmawiać o tym razem z moją wtedy żoną Olą. I tutaj pojawia się pierwszy raz w tym poście, a drugi raz na blogu po przerwie " moją wtedy żoną ", dzisiaj należy powiedzieć " byłą żoną".

Kto to jest KDtruck ?
- Nazywam się Krzysztof Kurowski mieszkam w UK prawie dziesisięć lat i jestem po drugim rozwodzie.
- Po którym rozwodzie ?
- Po drugim rozwodzie.
- Kiedy był pierwszy ?
- W 2001 roku.
- A drugi ?
- w 2022 roku.
- Ile masz lat ?
- W tym roku skończyłem 50 lat.
- 50 lat i masz za sobą dwa małżeństwa ?
- Zgadza się.

Kto to jest KDtruck ?
- Dobre pytanie, też zacząłem je sobie zadawać.
Nazywam się Krzysztof Kurowski. Kim Jestem ? Dlaczego sprawy, które układały się dobrze, zaczynają układać się źle. Dlaczego przytrafia mi się w życiu to co mi się przytrafia ? Chciałem inaczej, a wyszło inaczej. Kto może odpowiedzieć na te pytania ?
- Masz dzieci ?
- Tak.
- Ile ?
- Mam trzy córki. Z pierwszego małżeństwa jedną, z drugiego dwie.

Kto to jest KDtruck ?
- Czy znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania ?
- Nie wszystkie, ale dużo tak, ciągle szukam.
- W jaki sposób je znalazłeś ?
- To długa historia

Kto to jest KDtruck ?
- Opowiesz mi ją ?
- Dlaczego nie, potrzebujesz trochę czasu.
- Mam czas, możesz zacząć ?
- Tak, zacznę od pytania, które sobie zadałem.
- Jakie to pytanie ?
- Co powiem ?
- Komu ?
- Bogu.
- Mówisz poważnie ?
- Tak.


Co powiem ?

Gdy stanę przed Bogiem co powiem ?
Czy będę dumny z mojego życia?
Gdy stanę boso, nagi tylko z moją przeszłością w sercu.
Co powiem ?
Czy będę dumny z mego raportu ?
Czy będę stał wyprostowany i patrzał Bogu w oczy ?
Czy będę szukał ucieczki, bo wstydził się będę ?
Co powiem ?
Cóż na tej ziemi robić mam?
Po co znalazłem się pośród Was ?
Czy po to, by udział brać w wyścigu kto lepszy ?
W wyścigu co mam, co zgarniam ?
W wyścigu więcej, więcej, więcej ?
Co powiem, gdy stanę przed Bogiem ?
Przed Stwórcą, który życie mi dał.
Czy szanowałem to co dostałem ?
Czy dbałem o to co otrzymałem ?
Czy dzieliłem się z braćmi i siostrami mymi ?
Miłością, Radością i czy Sercem kochałem ?
Co powiem Bogu no co ?
Nie wezmę ze sobą niczego.
Żadnej maski, pozy, wymówki.
Nie ukryją się nigdzie moje myśli.
Będę całkowicie sam.
Tylko ja i moja dusza z wypisaną przeszłością.
Czy będę stał wyprostowany i patrzał Bogu w oczy ?
Czy będę szukał ucieczki, bo wstydził się będę?
Co powiem ?
Czy byłem wdzięczny za życie, które dostałem ?
Czy byłem wdzięczny za tlen, którym oddychałem ?
Czy byłem wdzięczny za ziemię, z której chleb jadłem ?
Czy byłem wdzięczny za każdy poranek, gdy oczy otworzyłem ?
Co powiem, gdy stanę przed Bogiem co ?
Nie będzie już czasu na płacz i szlochanie.
Gdy nagi przed Bogiem stanę.
Teraz jest czas, aby o życie dbać które dostałem !
Teraz jest czas, aby kochać i miłość rozdawać !
Teraz jest czas, aby świat zmieniać na lepszy !
Teraz jest czas, aby żyć tak, by potem przed Bogiem.
Wyprostowanym stać i z dumą powiedzieć.
Boże, żyłem najlepiej jak potrafiłem wiedząc.
Że z życia, które mi dałeś rozliczyć się przyjdzie czas
Jestem gotowy, aby raport zdać.
To chcę powiedzieć patrząc Bogu w oczy.
Dostałem, dbałem, kochałem i wiedziałem.
Że przyjdzie ten czas, gdy wszystko zostawię na ziemi.
By spotkać się ze Stwórcą mym, który życie mi dał.
To chcę powiedzieć biorąc ostatni oddech.
JESTEM GOTOWY NA SPOTKANIE Z TOBĄ OJCZE.
Amen.
autor: Krzysztof Kurowski




Łzy - Muzyka, słowa Krzysztof Kurowski


Kto to jest KDtruck ?
- Nazywam się Krzysztof Kurowski.W następnym poście, opowiem Ci kolejną część histori.

Krzysztof

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz