sobota, 20 października 2012

Życie w trasie cz.34

14 komentarzy:

  1. Witam Krzysiek no to sie doczekaliśmy kolejnego odcinka i wszystko dopisuje zdrowie pogoda i normalność na blogu filmik oki pozdrawiam RAFI-71

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ze dalej dzialasz z filmami!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam takie pytanie: usunąłeś swoje stare posty i filmiki na yt? Bo jakoś nie mogę ich znaleźć?
    I nareszcie nowy filmik dzieki:d

    OdpowiedzUsuń
  4. Noo nareszcie się coś ruszyło. Bałem się, że coś się stało. Dobrze, że jesteś :) Pozdro

    OdpowiedzUsuń
  5. No stary filmik 1 liga zresztą jak każde,a co się stało z blogiem?a tego BP to chyba kojarze to czasami nie jest na jakieś niepłatnej aytostradzie we francji Pozdrawiam i czeka na kolejne filmy bo dobrą robote robią jeszcze raz serdeczne pozdrowienia dla Ciebie
    Żony oraz Córeczki

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie ze zowu pokazujesz zycie trakera i uswiadamiasz młodych kierowców jak wyglada praca za kółkiem sa dobre i złe chwile jak w kazdej pracy ale do kazdej pracy trzeba miec zamiłowanie by ja dobrze wykonywac tak jak TY pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak takie kible na stacjach to nie ma się co dziwić że klocki leżą za naczepami ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. No extra zaraz zabieram się za oglądanie. Mianowicie mam pytanie co się stało z twoimi wcześniejszymi produkcjami i wpisami na blogu?

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę że przydałoby się kilka słow wyjaśnień a co chodzi z wykasowaniem wszystkiego.
    Ja rozumiem że to Twoje (blog i YT) ale po tym co jak krytykowałeś zachowaniach innych i teraz sam tak zrobiłeś to przydałoby się powiedzieć swoim fanom co w trawie piszczy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak jak koledzy wyżej pisali opisz co się stało z tymi filmikami i co się stało z blogiem zawsze sobie czytałem i przeglądałem go a teraz niema prawie nic a chciałbym obejrzeć wszystkie filmiki czy jest możliwość?

    OdpowiedzUsuń
  11. Na wstępie bardzo się cieszę ze znowu jesteś dostępny z blogiem. Czekałem i zastanawiałem się co się stało? Niestety nie mogę oglądać 34czesci (prawa autorskie) jak tylko wrócę do domu to pooglądam. Pozdrawiam Marek

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam wszystkich. Wiadomo co się stało z filmikami na YT i blogami. Nie zdążyłem wszystkich obejrzeć. Jest możliwość zobaczenia ich gdzieś indziej?
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Panie Krzysiu czytałem pana blog i oglądałem filmy bardzo mnie to wciągnęło obecnie zaglądam na blog i czekam na nowe posty i filmy wiem ze pisał pan ze musi pan zająć się swoimi sprawami i przemyśleć wszystko ale mogę to teraz powiedzieć wiele osób czeka na nowe posty i filmy a pana przekaz związana z pracą trafia bardzo dużego grona ludzi Ja sam osobiście traktuje pana blog jak blog bardzo dobrego kolegi choć osobiście pana nieznam pozdrawiam pana i rodzinke

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam nadzieje że nie zrezygnowałeś z prowadzenia bloga i kręcenia filmików? Od jakiegoś czasu twój blog sprawdzam codziennie i nic się nie zmienia. Moim zdaniem jest wiele osób które czekają na kolejny odcinek. Jeśli będziesz miał trochę czasu i będziesz chciał dodaj jakiś trailer lub coś napisz gdzie byłeś i co wiozłeś. Nawet drobnostka nas zaciekawi. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń