piątek, 30 listopada 2012

Zmiana wyglądu bloga

Od jakiegoś czasu, zastanawiałem się nad zmianą wyglądu bloga. Chciałbym, aby blog miał jaśniejsze kolory i przy dłuższym czytaniu, kolory strony i tekstu nie męczyły oczu. Nie wiem jakie jest wasze zdanie, ale myślę, że jasne tło i ciemny tekst,jest łagodniejszy dla wzroku i mniej meczy oczy podczas dłuższego czytania. Narazie zrobiłem coś takiego, jednak chciałbym pozna Wasze zdanie, ponieważ to Wy jesteście czytelnikami bloga. Co sądzicie, czy tamten szablon był lepszy, czy może ten. Fakt jest taki, że jak za długo siedzę w jednym miejscu to strasznie mnie nosi i już muszę się przenieść gdzie indziej. Dlatego praca kierowcy mi bardzo odpowiada, ponieważ między innymi gwarantuje ciągłą zmianę miejsca i zajęć. Podobnie jest z szablonem na blogu. Gdy na niego patrzę, co jakiś czas nosi mnie aby go zmienić. Oczywiście nie będę tego robił co miesiąc, abyście wchodząc na bloga nie stwierdzili, że chyba przeglądarka pomyliła adres.Napiszcie w komentarzach, jakie jest Wasze zdanie.
Teraz idę do kuchni, robić kotlety schabowe. Ziemniaki już się ugotowały, jestem sam z Klaudią w domu. Ola jest w pracy, więc ja przejąłem rolę kucharza. Polubiłem gotowanie i to właśnie dzięki " Życiu w trasie ". Wcześniej czasami coś tam gotowałem, ale nie chciało mi się robic więcej niż smażenie kiełbasy,jajko sadzone czy frytki. Teraz chętniej gotuję coś innego. Ziemniaki, kotlet schabowy i surówka.
W trasę pojadę po niedzieli. Zestaw stoi na bazie i czeka na wyjazd. Słoiki z jedzeniem mam już przygotowane, tak że teraz tylko czekam na ładunek i jadę.Prawdopodobnie pojadę na trzy tygodnie, aż do Świąt Bożego Narodzenia. Później wolne aż do pierwszych dni Stycznia 2013.

18 komentarzy:

  1. Dzisiaj jak czytałem wpis o laptopach to po paru min. doszedłem do wniosku że kolory tekstu jakoś mnie rażą i męczą wzrok a tu proszę, zmiana barw :) Teraz jest lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dobre jest takei odswiezenie wygladu bloga:) biale tlo i czarna czcionka chyab lepiej. dlatego ksiazki takie kolory maja:)

    OdpowiedzUsuń
  3. po zmianie jest dużo lepiej niech tak jakiś czas zostanie

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie jest teraz tak trochę inaczej i przejrzyściej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. od razu lepiej się czyta jak ostatnio czytałem wpis o laptopach tak jak Micho, to po paru minutach myślałem ze mi sie oczy zjarają. Bardzo dobra zmiana.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo taki wygląd bloga jest o niebo lepszy :) Jasno a przede wszystkim przejrzyście :) Bardzo dobrze Krzysiek niech tak zostanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja tak z innej beczki. Jestem czytelnikiem, obserwatorem czy jak to inaczej nazwać praktycznie od początku istnienia bloga. Gdzieś od około 5 tyś wyświetleń. Dzisiaj zauważyłem że pękło 350 tyś. Niby nic, i nie chodzi o ilość wyświetleń, ale jakby nie było świadczy to o ogromnym zainteresowaniu blogiem.Popularnością chęcią oglądania i czytania, no i że jest to fajnie robione.
    Także gratulacje Krzysiek :) i kolejnych tylu odwiedzin na stronie.
    Co do koloru to ja tam osobiście lubię ciemne kolory, ale jak to mówią -do wszystkiego się idzie przyzwyczaić - wiec jest ok.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Taki wygląd bloga jest lepszy od starego. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Moim zdaniem teraz jest lepiej niż było jest jaśniej, może uczepie się szczegółu ale w tytule masz błąd. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Generalnie to mi tam wszystko jedno. Bardziej zwracam uwagę na zawarttość, a ta niezmiennie na wysokim poziomie...


    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Czytelniej a przy tym bardziej estetycznie teraz jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi jednak jakoś te ciemniejsze kolory bardziej odpowiadały,co oczywiście nie znaczy,ze będę bywał tu rzadziej.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest lepiej, ale imo to można by te linki pod logiem czy boksy po lewej powrzucać do jakichś ramek, żeby można je było odróżnić od siebie bo się wszystko zlewa ze sobą na jednym tle ;) Albo chociaż nagłówki tych boksów po lewej pozmieniać (dodać np. jaśniejsze tło dla samych nagłówków ;) )
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. TheCube u mnie nic sie nie zlewa moim zdaniem blog teraz wyglada lepiej jasne kolory ladniej to wyglada lepiej sie czyta a cala ramka po lewej stronie na ciemnym niebieskim jest dobrze dobrana i moim zdaniem nie ma co zmieniac albo mozesz kiedy dodac fajne lub smieszne rozmowy na cb radiu jakie przeprowadzasz lub co tam ciekawego usłyszysz

    OdpowiedzUsuń
  15. Takie tło znacznie mniej męczy oczy. Przed zmianą jak się czytało jakiś tekst to po 10 min oczy "wypadały" a teraz jest wszytko ok. Do treści zamieszczanej nie miałem i nie mam zastrzeżeń jest na wysokim poziomie i dzięki tobie zacząłem się interesować tematem zdałem prawko na C+E i.... no cóż Europa wzywa. Nie ukrywam jednak że odwalasz kawał dobrej roboty z twoich filmów i wypowiedzi dowiedziałem się więcej niż na niejednym kursie.

    PS. mam wielką prośbę czy w jednym z twoich filmów mógł byś zamieścić jaką krótką instrukcje tachografu cyfrowego

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam pytanie. A takie tło na bloga to można wrzucić coś co się chce, czy szablony są "z góry" narzucone?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są szablony, ale samemu można modyfikować strony.

      Usuń
    2. A jak udało Ci się dodać mapkę na środku między filmikiem a ikonami facebok,twiter, you tube ? nie powiem te ikonki się bardzo podobają

      Usuń