poniedziałek, 30 lipca 2012

Młody Trucker - Forum

Praca kierowcy wiąże się z wieloma obowiązkami i wyrzeczeniami.Będąc w trasie,trzeba dojechać na załadunek na czas.Trzeba dojechać na rozładunek na czas.Jadąc,trzeba przestrzegać czasu pracy/jazdy kierowcy.Trzeba znaleźć bezpieczny parking,gdzie będziemy robili pauzę dobową lub tygodniową.Będąc w trasie,kierowca oprócz prowadzenia swojego truck,zajmuje się również przygotowywaniem posiłków,zmywaniem naczyń,sprzątaniem kabiny.Musi mieć czas na sen,aby jeździł wypoczęty i nie stwarzał zagrożenia dla siebie i innych uczestników ruchu.Również na pauzach,ma prawo do relaksu,oglądania TV,filmów,czytania książek,słuchania muzyki,spacerów,rozmów z innymi kierowcami.
Jest kilku kierowców,do których ja się zaliczam,którzy na pauzach swój wolny czas poświęcają na pisanie postów na bloga.Dodawanie zdjęć i opisów na FB,oraz na składanie filmów na YT.Osoby które interesują się tematem trakerskim i śledzą w internecie mój blog i blogi moich kolegów i koleżanek,wiedzą o których kierowcach mówię.Nie będę tutaj wymieniał z imienia,aby nikogo nie pominąć,aby nikt nie czuł się urażony.Dlaczego o tym piszę ?
Czasami do każdego z nas,przyjdzie jakaś osoba i napisze w komentarzu,że coś mu się nie podoba,że coś powinno być zmienione itd.Ok.rozumiem to,że każda osoba ma prawo do takiego komentarza.Ja jednak chciałbym na swoim blogu napisać kilka słów na ten temat.
Blog,kanał YT,FB i od jakiegoś czasu Forum "Młody Trucker",są to strony które nie są prowadzone w celach zarobkowych,chodzi mi dokładnie o to,że nikt z nas nie bierze pieniędzy za czas,który poświęcamy na napisanie nowego posta,złożenie filmu,czy odpowiedzi na pytania.Moim celem,który wyznaczyłem sobie w momencie utworzenia bloga i kanalu YT,było pokazać jak wygląda praca kierowcy,"Życie w trasie",oraz pomoc nowym osobom,które chcą zostać kierowcami zawodowymi.Pomóc poprzez pisanie bloga,pokazywanie filmów z tras,oraz odpowiedzi na pytania.Od jakiegoś czasu liczba osób subskryjujących mój kanał na YT stale się powiększa,za co bardzo Wam dziękuję,licznik odwiedzin na blogu,również systematycznie wzrasta,za co również Wam dziękuję.Swiadczy to o tym,że to co robię ma sens i że są osoby,które są zainteresowane tematyką trakerską.W związku z tym,co napisałem,zacząłem dostawać od Was i wciąż dostaję dużo pytań.

Niestety,nie mam na tyle wolnego czasu,aby na każde pytanie odpowiedzieć.Często pytania się powtarzają,lub pytania o tematy,o których już pisałem na blogu w dziale"Kierowca bez doświadczenia"Już nie raz pisałem,że przepraszam osoby,które czekają na odpowiedź ode mnie,niestety wszystko robię sam i nie mam na tyle czasu,aby wszystko ogarnąć w jednym czasie.Więc albo jest nowy film na YT,wtedy blog stoi,albo jest nowy post,wtedy nie ma nowych filmów na YT i do tego wymyśliłem sobie jeszcze forum "Młody Trucker".

Po co forum "Młody Trucker"
Na początku powstała strona "Kierowca bez doświadczenia"na której chciałem opisywać tematy,o które jestem najczęściej pytany.Napisałem kilka tematów,lecz po jakimś czasie faktycznie w komentarzach powstał bałagan,że nawet sam nie wiedziałem kto się pyta kogo o co i kto komu na co odpowiada.Padła więc propozycja utworzenia forum,na którym osoby które chcą zostać kierowcami,mogłyby dowiedzieć się jak zacząć.Stwierdziłem,że to bardzo dobry pomysł,ponieważ nie zawsze mam czas na odpowiadanie na pytania.A dodatkowo,wszyscy wspólnie możemy pomagać sobie i innym.Każdy z nas,uczy się całe życie.Również ja.uczę się od Was,czytając wasze posty na forum.Prawda jest taka,że nigdy nie prowadziłem forum,dopiero niedawno napisałem kilka tematów.Mam mało czasu,aby zaglądać tam na bierząco i usuwać spam,który tam powstaje.Na temat autorów spamu nie będę się wypowiadał.Jestem za tym,aby forum miało odpowiedzialnych ludzi"'moderatorów",którzy będą pilnowały tam porządku.Forum powstało tylko i wyłącznie w celu pomocy osobom,które o tą pomoc prosiły mnie pisząc do mnie pytania z prośbą o odpowiedź.Moje odpowiedzi,będą znajdowały się na forum.
Forum nie jest żadną konkurencją dla forum "Polski Trucker".Moja działalność w internecie,nie jest żadną konkurencją dla nikogo,ja z nikim się nie ścigam czy konkuruję.Zawsze piszę i mówię o tym,że powinniśmy sobie pomagać,działać wspólnie,wszyscy kierowcy niezależnie na którym kontynencie pracujemy.Forum jest miejscem,gdzie osoby piszące do mnie pytania,znajdą odpowiedź napisaną przeze mnie lub przez innego użytkownika.

Osoby które poważnie traktują ten temat i chciały by opiekować się forum,pomagać innym,proszę o kontakt mailowy ze mną kdtruck.blog@op.pl

Mam nadzieję,że rozumiecie mnie,że wyjaśniłem kilka spraw,które czekały na wyjaśnienie.
Pozdrawiam Wszystkich zainteresowanych tematem trakerskim,a osobą które próbują nam przeszkadzać pisząc bzdurne komentarze i posty powiem tak.Daruj sobie bo tylko się ośmieszasz.

5 komentarzy:

  1. Przecież wiadome, że nie zawsze jest czas aby na coś odpisać, coś napisać. A ci co nie rozumieją to po prostu nie zdają sobie sprawy, że zawód kierowcy to nie tylko jazda i beztroska sielanka :)
    Pozdrawiam i przyczepności na Unii!

    OdpowiedzUsuń
  2. Będą moderatorzy to nie będzie spamu. Później jak dużo użytkowników będzie na forum to i oni będą odpowiadać więc dobrze jest. Fajnie się oglądało 26 część życia w trasie. Tylko trochę dziwnie że w nowym filmie jest to o czym pisałeś 2 miesiące wcześniej czy jeszcze dawniej :D

    OdpowiedzUsuń
  3. czesc hawaju, to ja , hani1111, bys sie pojawil kiedys na starych smieciach kamisadowych, ja tera na justinie "urzeduje' . pozdro ,3m sie, nr fona daley mam aktualny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Forum zaczyna żyć:) Będzie dobrze. Coś czuje że Eter będzie częstym jego bywalcem;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Looking for a rewarding truck driver job? We have exciting opportunities available for experienced drivers like you. As a reputable recruitment agency, we partner with leading companies in the transportation industry to connect them with qualified truck drivers. Whether you prefer local routes or long-haul journeys, we have positions that suit your preferences and skill set. Our dedicated team will guide you through the application process and help you secure a job that offers competitive pay, benefits, and growth potential. Take the next step in your truck driving career and contact us today to find your perfect match.

    OdpowiedzUsuń