piątek, 20 lipca 2012

Szybki post info

Jestem w trasie.Po Master Truck działo się jeszcze bardzo dużo ciekawych rzeczy,które opisze na blogu.Również zrobię post o Master Truck,niestety wcześniej nie miałem czasu.Tak dużo się dzieje,czas biegnie bardzo szybko i nie nadążam z wszystkim na bierząco.Osoby które do mnie napisały i czekają na odpowiedź,proszę uzbroić się w cierpliwość,postaram się jak najszybciej odpisać.Teraz jestem na załadunku,za kilka godzin wjadę do Francji,gdzie jeszcze nie mam internetu,wiec z wszystkim będę musiał poczekać do przyszłego tygodnia,aż wjadę do Niemiec.Będę się starał załatwić internet także we Francji.Wtedy będę miał więcej czasu na bloga,odpowiedzi na pytania itd.Sorki za błędy,ale pisze szybko z pod rampy i nie dbam o przecinki i ogonki."Życie w trasie"rozpoczęło się na dobre.Na granicy kontrola niemieckiej policji,cmr,licencja,pasy na naczepie itd.Później awaria troka.Wszystko będzie na blogu,Zaglądajcie,bedą posty i zdjęcia.Muszę kończyc,ide do biura po papiery i drajwuje do Francji.

7 komentarzy:

  1. Powodzenia,i bez większych przychód z truckiem
    Kamil Kozienice

    OdpowiedzUsuń
  2. Z niecierpliwością czekamy na dalsze info :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Drajwuj drajwuj, po to są drogi żeby drajwować a nie k***a stać! :D Pozdro Mistrzu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekamy na kolejne opisy, świetnie się czyta twoje blogi. Szerokości i przyczepności. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na kolejny wpis
    Pozdrowionka! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja czekam na kolejny film :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na kolejny odcinek i to z dużą niecierpliwością!! :) Ps: Co się w trucku zepsuło coś poważnego? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń