niedziela, 15 kwietnia 2012

Wyruszam w kolejną trasę

Wszystko już dopięte na ostatni guzik, bynajmniej mam taką nadzieję. Ostatnio też mi się tak wydawało i w trasie okazało się że zapomniałem dużego ręcznika i śmietanki do kawy. Na szczęście jechaliśmy we dwóch i ręcznik pożyczyłem od kolegi z firmy. Dopiero w trasie okaże się czy wziąłem wszystko czy czegoś zapomniałem. Man załadowany, ładowałem się w piątek w Gliwicach. Byłem razem z żoną, bardzo fajnie spędziliśmy czas. Poniżej możecie zobaczyć krótki film z tego załadunku. Ładunek wiozę do Niemiec do Koln. Wyruszam dzisiaj o północy. Trasa 1050 km. Rozładunek we wtorek o siódmej rano. Tak się zaczyna tydzień, że będę jechał w nocy a pauzował w dzień. Jutro uruchomię mój internet mobilny i będę pisał na bieżąco jak przebiega trasa. Teraz kończę pisać post, dopijam kawę i jazda na bazę.

Młody Trucker - Forum początkujących kierowców zawodowych

Poniżej dwa zdjęcia.


1.a
1.a
Moje jedzenie na trasę. Trochę dużo, ale lubię dobrze zjeść w trasie. Energia do pracy jest potrzebna, a przecież czerpiemy ją z pożywienia. Mam nadzieję, że starczy mi na całą trasę, która prawdopodobnie będzie trwać ponad trzy tygodnie.

1.b
1.b
To zdjęcie zostało robione na załadunku w Gliwicach kamerą z laptopa (Skype)

Pozdrawiam..Szerokości :)

12 komentarzy:

  1. Ohoho z żonką w trasie miło ;) Czekam na kolejny film ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny filmik, krótka traska z żoną :) Czekam na kolejny film z trasy! Szerokości dla ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to Krzyśku spokojnej trasy. Szerokości i przyczepności.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na ile Ty wyjezdzasz, ze tyle picia itd? :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam, ciekawie zapewne było na załadunku xD Pozdrawiam i szerokości. Widzę, że masz gust bo żonka idealna xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Napisze podobnie jak koledzy Pozazdrościc tak pięknej Żony.Czekam na kolejne filmiki i życze szerokiej drogi RAFI-71

    OdpowiedzUsuń
  7. Super :) Może żonę kiedyś zabierz w traske na 3 tygodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje super pomysly na filmiki oby tak dalej az chce sie ogladac!!!
    Krzysku a ja mam takie pytanie, nie ciagnie Cie w trasy na wschod??
    Pozdrowienia ze swietokrzyskiego

    OdpowiedzUsuń
  9. Szerokości na szlaku Krzysiek :D Gratuluje ślicznej żony :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładną masz żonę ;) Szerokości!

    D.M xD

    OdpowiedzUsuń
  11. No proszę jakie gołąbeczki :) A miałeś już okazję widzieć reakcję innych kierowców kiedy pojawiasz się na załadunku czy na parkingu z kobietą? Też często jeździłem z moją kobitką i kiedyś kiedy wychodziłem z nią z firmowego WC, gość siedzący za biurkiem akurat palił fajkę z innymi kierowcami przed budynkiem. Wiesz, oczywiście wszystkie oczy na nią (niewyżyci) i komentarz z ust krawaciarza: eee tam prz****ane jest jeździć z kobietą! Odwróciłem się ale ugryzłem się w język by nie było problemów później z załadunkiem... I to mi powiedział gościu, który nigdy nie był w trasie a już tym bardziej ze swoją kobietą. Czasami bezczelność ludzka nie ma granic, ale mam nadzieje, że tego nie doświadczyłeś ;) Pozdro 600 i nie daj się tam Krzysiu! Bajo

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie pokauj zony :D
    Bo takie poruszenie na forum :D
    3m sie i powodzonka :)

    OdpowiedzUsuń