sobota, 18 sierpnia 2012

Filmy na You Tube - "Życie w trasie"



Filmy,które nagrywam podczas moich tras i publikuję na moim kanale You Tube przeważnie są to filmy,które nagrywałem jakiś czas temu.Czasami są tam ujęcia,sceny które znacie ze zdjęć.Czasami padają pytania,"kiedy będzie film z obecnej trasy"lub"dlaczego film jest z maja,jak mamy lipiec".Myślę,że należy się Wam wyjaśnienie dlaczego tak jest i w jaki sposób powstają te filmy.Gdy jestem w trasie to nagrywam bardzo dużo materiału.Nie jest to dla mnie jakoś zbyt uciążliwe,również nie przeszkadza mi to w wykonywaniu moich obowiązków.Na pierwszym miejscu zawsze stawiam pracę,ładunki,jazdę i wszystko co wiąże się z wykonywaniem pracy jako kierowca zawodowy jeżdżący po krajach Unii Europejskiej.Na drugim planie jest nagrywanie filmów i robienie zdjęć.Z każdej trasy przywożę bardzo dużo materiału.Z tego materiału wybieram najciekawsze momenty i składam jako kolejny odcinek "Życie w trasie".Gdy mam czas na pauzach,również wykorzystuję go do składania filmów.Również na pauzach poświęcam czas na prowadzenie bloga i od następnej trasy będę poświęcał czas na prowadzenie forum,pisanie postów itd.Nawet,gdy w trasie złożę dwie lub trzy części "Życie w trasie",to z powodu słabego przesyłu internetu,nie mam możliwości wysłać ich na You Tube i muszę czekać z wysłaniem,aż wrócę z trasy do domu.W domu mam dość szybki internet,więc przesłanie pliku o długości 1,6 Gb ,a tyle zajmuje film długości ok.40 minut nagrany w HD,nie stanowi żadnego problemu.
- Więc jak jesteś w domu to dlaczego nie złożysz wszystkich części i nie wyślesz na YT ? - Możliwe,że padną takie pytania.
Otóż jaka jest odpowiedź.

Z racji,że w mojej firmie dużo się jeździ i czasami między trasami mam cztery góra pięć dni wolnego,więc gdy jestem w domu nie mam za dużo czasu,aby spędzać go przy komputerze.Nie mówię,że wogóle nie spędzam czasu przy komputerze,ale spędzam go mało.W domu chcę poświęcić czas żonie i córce.Czasami bywa też tak,że zjadę na bazę w piątek lub sobotę i w poniedziałek jadę na rozładunek.Czasami trzeba coś zrobić na bazie przy ciągniku lub naczepie.Tak więc widzicie,że nie mam zbyt dużo czasu na składanie i przesyłanie filmów pomimo,że mam bardzo dużo materiału.Gdy złożę już filmy i wyślę na You Tube okazuje się,że są to filmy z wcześniejszych tras,nawet dwa lub trzy miesiące wstecz.Lecz uważam,że te filmy warte są publikacji.Materiał w nich jest ciekawy i warty obejrzenia.Zresztą wiele osób,które trafiaja na mój kanał i oglądaja wcześniejsze filmy,tak naprawdę ogląda filmy publikowane często kilka miesięcy temu,więc myślę,że publikując film,który nagrałem dwa miesiące temu dla Was jest nowym filmem ponieważ widzicie go pierwszy raz.Rozumiem osoby,które piszą w komentarzach i pytają "kiedy będzie film z aktualnej trasy",że chcieliby aby filmy były publikowane na bieżąco,ale w obecnej sytuacji nie jest to dla mnie takie proste.
Teraz jestem na urlopie,więc nadrabiam zaległości i na moim kanale dosyć często pojawiają się filmy z serii "Życie w trasie",oraz kilka krótszych filmów takich jak "Rozładunek w Gliwicach"czy"Przegląd Mana".W trasę prawdo podobnie pojadę pod koniec sierpnia i do tego czasu na mój kanał YT wrzucę cały materiał jaki do tej pory nagrałem.Tak więc w najbliższych dniach pojawi się kilka nowych części "Życie w trasie"dokładnie nie potrafię powiedzieć ile ich będzie.Możliwe,że trzy lub cztery.Gdy wyjadę w trasę,będę starał się nagrywać i publikować filmy na bieżąco,co z tego wyniknie,to się okaże.
Również planuję zakup nowego aparatu,którym będę nagrywał.Filmy będą miały lepszą jakość video i dużo lepszą jakość audio.
Tyle wyjaśnień na temat filmów na moim kanale You Tube.Bardzo dziękuję Wszystkim za subskrypcję mojego kanału.Za komentarze,za łapki w górę.Dziękuję.Pozdrawiam również tych Wszystkich,którzy napisali mniej przyjemne komentarze,chociaż proporcjonalnie do pozytywnych komentarzy jest ich bardzo mało.Pozdrawiam również tych Wszystkich,od których otrzymałem "łapkę w dół".
Zapraszam do oglądania mojego kanału i gorąco Wszystkich pozdrawiam.

Poniżej najnowszy odcinek "Życie w trasie cz.31"


13 komentarzy:

  1. Kolejny super film. Miło spędzać wieczór oglądając kolejny Twój film z trasy. Szerokości.

    OdpowiedzUsuń
  2. Darek, Zduńska Wola18 sierpnia 2012 23:30

    Witaj Krzysztof.
    Kolejna część "Życie w trasie" i kolejny super materiał. Doszło do tego, że jeszcze dobrze nie skończę oglądać danej części, a już myślę o tym co będzie w następnej. Oglądałem już wiele filmów o truckerce i śmiało powiem, że Twoje są jednymi z najlepszych jeśli nie najlepsze. Jak tylko mogę staram się pokazywać Twoje filmy znajomym i póki co nikt nie powiedział złego słowa.

    Tak 3maj,
    Pozdrowionka,
    Do zobaczenia...gdzieś na szlaku

    OdpowiedzUsuń
  3. Filmy są fantastyczne. Widziałem wszystkie. Najbardziej lubię momenty z kabiny jak coś opowiadasz czy szykujesz sobie obiad itp. Fajnie jakbyś na początku każdego filmu pisał dokładną datę trasy. A dla urozmaicenia filmu można pokazać mapkę Googlowską z trasy (taką bardziej ogólną), która pokazuje gdzie i jak jechałeś. Da to pełniejszy obraz tego co nas czeka w danym odcinku. Podoba mi się przypomnienie poprzedniego odcinka na początku filmu i zapowiedź następnego pod koniec. Znakomita robota, najlepsze filmy o truckerce na YT jakie widziałem. Nie wiem czy już robiłeś filmik (nie przypominam sobie w tym momencie) o czasie pracy kierowcy, z dokładnym wytłumaczeniem ile czasu ma trwać, kiedy, rodzaje pauzy itp.

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę Ci żebyś miał jak najwięcej czasu na składanie filmów zawsze je z przyjemnością oglądam i niecierpliwie czekam na coś nowego. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. filmik jak zwykle świetny. Przyłączam sie do prośby o wytłumaczenie czasu pracy, może coś o zasadach zabezpieczania ładunków. dzięki i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hehe super :D a nie lepiej by ci było kamerkę kupić i kamerką nagrywać chodzą w podobnych cenach co aparat dobrej jakości ale lepsze wideo powstaje ?? POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  7. kolejny bardzo dobry film...jestes juz w pewnym sensie znany i rozpoznawany poniewaz nie tylko nagrywasz ale tez swietnie opowiadasz i tlumaczysz niektore rzezcy to wszystko przeplatane dobra muza...musze przyznac ze jestes nr.1 jako driver ktory filmuje swoje "życie w trasie"

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć Krzysiek, odwalasz świetną robotę, naprawdę czapki z głów :) Sam jestem młodym kierowcą, mam 22 lata, jeżdżę po Polsce od maja b.r i wiem jak to jest na początku, bo ciężko było mi znaleźć pierwszą pracę. Teraz jestem zadowolony, jeżdżę 3 tydzień w nowej firmie, zjeżdżam całą Polskę , ale ciągnie mnie dalej, na zachód dzięki Twojej ogromnej altruistycznej pracy:)) Pozdrawiam:) Damian z Radomia

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję Wam za miłe słowa.Bardzo cenię sobie Wasze uwagi i pomysły dotyczące filmów.Napewno będę o nich pamietał robiąc kolejne filmy.Niedługo wyruszę w swoją kolejną trasę i zacznę nagrywać nowy materiał.Szczerze mówiąc,to nie mogę się już doczekać wyjazdu.Pozdrawiam Wszystkich i bardzo się ciesz,że moje filmy choć odrobinę pomogą Wam w rozpoczęciu pięknej a zarazem trudnej i wymagającej pracy,jako Truck Driver czyli kierowca samochodu ciężarówego.Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  10. Krzychu, mnie to tam rybka czy filmy są z aktualnej trasy czy z poprzedniego miesiąca. Jaka to nie była produkcja od ciebie to każda jest zajebista. Czy jest to film, który ma 5 minut czy 40 każdy oglądnę z wielką ciekawością. Jesteś świetny w tym co robisz i widać, że naprawdę kochasz to co robisz.
    Pozdrawiam serdecznie i szerokości!

    OdpowiedzUsuń
  11. To co że filmy są nagrywane jakiś czas temu. Ważne ze są zajefajne i naprawdę miło się je ogląda :D Krzychu oby tak dalej xDD

    Pozdrawiam i SZerokości na trasie:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedy następne filmy ?;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Początki w branży filmowej bywają trudne, dlatego od razu warto zadbać o dobrą jakość filmów i zjednać sobie stałych fanów. To dobry sposób na sukces.
    https://platiniummedia.pl/virtual-online/platinium-studio-greenbox/

    OdpowiedzUsuń