niedziela, 15 kwietnia 2012

Chomikuj.pl - Informacja

Krótki post informacyjny.
W filmach z serii " Życie w trasie "czasami, a ostatnio częściej pojawia się podkład muzyczny. Przeważnie są to piosenki, które słucham w trasie i z jakiegoś powodu przypadły mi do gustu. W komentarzach często padają pytania o tytuł tych piosenek. Ponieważ nie zawsze pamiętam tytuł i aby móc odpowiedzieć ,muszę szukać danej piosenki co zajmuje mi czasami dużo czasu, postanowiłem otworzyć konto na chomikuj.pl i tam umieszczać utwory, które są w poszczególnych częściach " Zycie w trasie ". Utwory te ,są do pobrania z mojego konta całkowicie za darmo, wystarczy tylko mieć konto na chomikuj.pl
Założenie konta również jest całkowicie za darmo.
Podaje adres www do mojego konta chomikuj.pl

www.chomikuj.pl/kdtruck


Poniżej zrzut ekranu ze strony chomikuj.pl


www.chomikuj.pl/kdtruck

Narazie są tam dwa utwory z czternastej części.
Wchodząc do mnie na chomika, należy wybrać folder o nazwie: Muzyka - Życie w trasie - i w opisie każdego utworu jest podany numer odcinka " Życie w trasie ".
W następnych dniach poszukam pozostałe utwory i też je tam zamieszczę.
Będą tam również inne piosenki, które słucham w trasie.

Po lewej stronie powyżejkj przycisku " Lubię to " Facebook  umieściłem ikonkę na której znajduje się chomik ( przycisk ), który przeniesie Was bezpośrednio na mojego chomika.

Piszcie jak Wam idzie pobieranie, czy jest wszystko ok, czy są jakieś problemy i czy pobieranie jest darmowe. W razie problemów będziemy szukać rozwiązania.

Myślę, że tyle info. wystarczy. Zapraszam do pobierania utworów. Pozdrawiam.

5 komentarzy:

  1. jeśli rejestrować się, to można pobierać te piękne piosenki absolutnie wolno, bezpłatnie.......wszystko jest ok! pobieranie jest darmowe.
    dziękuje bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  2. No dzięki Krzyusiek za info anpewno wielu z nas skorzysta z tego portalu szerokiej drogi i szczęsliwego powrotu Baio pozdrawiam RAFI-71

    OdpowiedzUsuń
  3. Super sprawa. Nieraz się zastanawiałem co to za piosenka leci u ciebie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. O to jest dobry bajer , bardzo dobry i przydatny nam pomysł ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Showup filmiki i shoty najlepsze filmi z Showup.tv na chomiku serdecznie zapraszam !
    https://chomikuj.pl/showup-kamerki

    OdpowiedzUsuń