sobota, 21 kwietnia 2012

Pauza 45 h - Weekend - Start

W piątek rano, ruszałem do Stuttgardu z ładunkiem na pace. Wiozłem 13200 kg części do fabryki Mercedesa. Na rozładunku zjawiłem się o godzinie dziesiątej. Byłem tam pierwszy raz, bardzo duża fabryka i to przez duże Bardzo. Takie małe miasteczko Mercedes w mieście Stuttgard. Na terenie fabryki jezdnia dwukierunkowa, przystanek autobusowy, sygnalizacja świetlna. I weź tu szybko znajdź gdzie w tym miasteczku masz się rozładować. Na bramie dostałem dokument potwierdzający, że wraz z moim Manem przebywam legalnie na terenie fabryki, wszystko zanotowane w komputerze. Z bramy zostałem odesłany do biura, gdzie została ostemplowana moja CMR - a i z mapką w ręku powędrowałem  spowrotem na parking, by odpalić Mańka i jechać na rozładunek. Przy pomocy mapki i jednego z pracowników szybko dotarłem na miejsce, gdzie zostałem szybko i sprawnie rozładowany. Oczywiście wszystko musiało się odbyć szybko, a to dlatego, że czekał już na mnie kolejny ładunek. Więc szybki przejazd do miejscowości oddalonej od Stuttgardu o dwadzieścia kilometrów i następny ładunek na pace. Trasa w rejon Brytania, obok miasta St.Malo. Więc załadowany zaczynam jechać, ale jest piątek godzina popołudniowa, ludzie zaczynają weekend i pierwsze sto kilometrów pokonuję w prawie dwie godziny. Plan był ambitny. Jadę przez Luxa, tankuję kotły, wbijam na Francję i zaczynam pauzę dziewięć godzin. Rano wstaję i jadę dalej. Plan, planem a życie, życiem. Po przejechaniu stu kilometrów ze średnią prędkością pięćdziesiąt na godzinę, skończyłem jazdę po ok .trzy i pół godzinie.Do Louxembourga zostało mi  stoczterdzieści kilometrów. Ha, ha dobre miałem spać we Francji, a nawet nie wyjechałem z Niemiec. No ale cóż,tak to już jest.

Poniżej filmik nagrany na parkingu, gdzie robiłem pauzę 9 h. Niemcy autostrada A-8 140 km przed Luxembourgiem.


Młody Trucker - Forum początkujących kierowców zawodowych

Pauzę kończyłem o godzinie drugiej trzydzieści i przed trzecią rano ruszałem dalej. Zaliczyłem tankowanie w Luxie i z pełnymi kotłami poleciałem na Francję. Stoję pod Paryżem na stacji Shell. przy autostradzie A-10. Jest tutaj duży, oświetlony parking. Dużo ciężarówek, więc myślę że jest to jedno z najbezpieczniejszych miejsc do spędzania weekendu z pełnymi kotłami we Francji.
Dzisiaj ujechałem dokładnie 601 km, do celu zostało mi coś ok. 450.
Zacząłem weekend, lepiej być nie mogło. Bezpieczny parking, darmowe Wi-Fi, darmowy prysznic. Rzadko zdarza się taki wypas, więc trzeba wszystko wykorzystać.
Narazie tyle ,idę coś zjeść, skleić krótki filmik z dojazdu tutaj, który wrzucę na Facebook i blog jutro.
Jutro kolejny ambitny plan, będę wrzucał 16 cześć " Życie w trasie ", mam nadzieje, że ten ambitny plan zakończy się sukcesem.
Pozdrawiam.

11 komentarzy:

  1. Witaj czekałem i sie doczekałem nowego filmiku i relacji z trasy. Wszystko oki mam nadzieje i znajac twoje zdolnosci filmowaca i montazysty to 16 cz zycia w trasie będzie również udana jak poprzednie. udanego pauzowania Pozdrawiam RAFI-71

    OdpowiedzUsuń
  2. No to spokojnego weekendowania. Czekałem już na wpis :-) Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. To extra, że nowy filmik na YT będzie :)
    Tak w ogóle to miłego weekendowania i żeby ci nic tam nie zajumali z kotłów :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny filmik. Miłego kończącego się weekendu i szerokości na trasie :) Pozdrawiam :P

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie się ogląda twoje filmy ale jeszcze pokaż jak sie dogadujesz odnosnie ladunku i jak go zabezpieczasz to tez jest praca kierowcy nie tylko kierownica pozdrawiam kuba

    OdpowiedzUsuń
  6. dokładnie, ZABEZPIECZENIE ŁADUNKU chętnie byśmy ujrzeli . pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. TAK. Koledzy maja racje :) fajnie by bylo ujrzec tez to. Czekam na 16 czesc :)

    Szerokosci i przyczepnosci!

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam Panie Krzysztofie. Pewnie Pan słyszał, że włamują się do kabin i okradają kierowców ciężarówek. Nie żebym teraz tworzył reklamę lub coś w tym stylu ale dla ochrony swego zdrowia i poczucia bezpieczeństwa polecam Panu kupić takie coś http://allegro.pl/blokada-drzwi-antywlamianiowa-volvo-tir-i2252441121.html lub coś w tym stylu. Złodzieje nie wejdą do środka, jedynym dla nich wyjściem byłoby wybicie szyby czego raczej by nie zrobili bo za duży huk by był. Szerokości Pozdrawiam.
    Paweł

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedy bedzie w koncu ta 16 cz.?

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie już nie mogę się doczekać 16 części :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Krzysiu! Depczemy sobie po piętach! Też jeżdżę 8 do Luxa na tankowanie i też uwielbiam Shella przy A10, stałam tam już dwa razy :D Wypatruję mana non stop, ale chyba muszę zanotować blachy bo ciągle zapominam :P

    OdpowiedzUsuń